torstai 12. heinäkuuta 2012

Näin muutama asia yön ratoksi

Eli alkuun luonnollisesti pahoittelen suoranaista laiskuuttani ja vetoan henkilökohtaisiin syihin ja siihen, että minulla kaikesta huolimatta on muutakin elämää. Ja writer's block totta kai. Sitten seuraa lupaus, että jatkoa tulee ihan pian. Olen hyvässä mallissa sen kanssa ja hurrrjan mielenkiintoista tavaraa taas kerran on luvassa.

Mutta sitten muihin aiheisiin. Olen laajentanut bloggaajan uraani ja liittänyt kuviteltuun bloggausansioluettelooni myös kirjablogiin kirjoittelun. Sitä pidetään kolmen tytön porukassa ja minä en ollut se, jonka idea tämä oli. Kuitenkin mainostan myös tuota varsin alkuvaiheessa olevaa blogia: Rivien väleissä. Tervetuloa kurkkimaan! Siellä on nyt minunkin ihkaensimmäinen kirjablogeilutekstini, en siis tiedä oikein, onko se hyvä vai huono ja liian pitkä, mutta sen saa toki vapaasti kertoa minulle. Olkaa kuitenkin toki ymmärtäväisiä aloittelija raukkaa kohtaan.

Sitten vielä kysymys: miksi ihmeessä blogissani on yhtäkkiä alkanut käydä niin paljon ihmisiä Venäjältä? Ei sillä, että minulla mitään venäläisiä vastaan olisi, mutta ihmetyttää, kun suurin osa blogissani vierailleista on tilaston mukaan itänaapurista. Hämmentävää.

Mutta ei tässä muuta kuin hyvää yötä. Eerika kiittää ja kuittaa ja painuu nukkumaan ennen kuin muu perhe alkaa heräillä.

2 kommenttia:

  1. Okei, avaudun mun riippuvuudesta Pyryä ja Aleksia (ja toivottavasti tulevaa romanssia) kohtaan, nimittäin oon diagnosoinu ittelleni pahemmanluokan pakkomielteen, joka ilmenee mm. koneen avaamisella aamulla, aamupäivällä, päivällä ja illalla ("Okei, käyn vaan nopsaa tarkistamassa onko jatkoa tullu.."). Facebookiin voi jäädä riippuvaiseksi-ajattelu on siis niin vuotta 2011. Tosin ei tääkään ehkä oo sitä terveintä, kun vedän aamiassämpylän henkitorveen nähdessäni, että tänne on ilmestynyt postaus. Odotan jatkoa siis innolla (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oijoi ja minä vedän aamiaiset ym. väärään kurkkuun kun näen, että on tullut uusi kommentti! Kyllä jatkoa vielä tänään pitäis tulla. ja draamaa pukkaa... ;)

      Poista