lauantai 1. maaliskuuta 2014

olen hengissä

Jännä asia, tämän bloggaustauon aikana olen saanut kaksi uutta lukijaa. Jännää siitä tekee se, että edellisenkin bloggaustauon aikana sain tismalleen kaksi uutta lukijaa. Viimeksi kävi myös niin, että kun palasin aktiivisempaan bloginpitoon, menetin yhden lukijan, saa nähdä, käykö taas niin. Melkein vissiin kannattaisi pitää suunsa kiinni, niin lukijataloudellinen tilanne kohenisi.

Mitä tarinankirjoittamiseen tulee niin olen ihan hemmetin lähellä saada Linja-autojen perässä voi juosta -jatkiksen loppuun asti. Aion julkaista sitä lisää vasta, kun se on kokonaan kirjoitettu loppuun saakka. Olen pahoillani, että tein tarinan, jonka suunnittelin niin huonosti, että ennen puolta väliä aloin sitä jo inhota ja joka on täynnä pohjustettuja juonenkäänteitä, joita ei koskaan viety loppuun tai oikeastaan edes toteutettu niiden kliseisyyden alkaessa kaivella. Miten typerää.

Olen myös samalla tässä kirjoitellut uutta tarinaa, joka on tietyllä tavalla melko samanlainen kuin LVPJ, mutta toivon mukaan noin yleisesti ottaen parempi. Suunnitellumpi, paremmin punottu, syvällisempi? En tiedä, en lupaa mitään, mutta katsotaan. Kiinnostaako?

4 kommenttia:

  1. Aloin lukemaan LPVJtä silloin kun ekaa kertaa julkasit sitä demi.fihin. Rakastuin siihen heti ja edelleen käyn tietyin väliajoin etsimässä tätä novellia demin sivuilta ja tsekkaamassa tän blogin toivoen, että olis tullut jatkoa. Ootan niin kovasti että jatkat ja saat tän novellin valmiiksi, koska en saa mielenrauhaa ennenkuin tiedän, miten tää loppuu.
    Oot mahtava kirjoittaja ja oisin kiinnostunut lukemaan sitä uuttakin tarinaa josta mainitsit, mutta pliis lupaa mulle että kirjotat LPVJn kunnialla loppuun ennenkuin omistaudut sille :)
    toivottavasti jatkat pian!

    VastaaPoista
  2. Kiinnostaa ehdottomasti! Ihanaa kuulla elonmerkkejä sieltä suunnalta:) LPVJ on paras novelli(vai lyhyt tarina) mitä oon lukenu:3 kiitos että annoit toivoa lpvj jatkosta:D

    VastaaPoista
  3. Oi, ihana kuulla susta taas, ja ihana että et ole yksi niistä jotka tylysti jättää koukuttavan novellin kesken ja lukijat tyhjän päälle odottamaan jatkoa jota ei tule. Nyt innolla ja jännityksellä kyllä odotan taas jatkoa, niin lpvj:n että uuden kertomuksenkin osalta:) Ehkä jopa enemmän odotan uutta tarinaa, sillä kun lpvj on jo mielestäni erittäin hyvä (tiettyjä lähinnä juonen pieniä heikkouksia tai horjahduksia lukuunottamatta), niin mikä mahtaakaan meitä odottaa jos seuraavaan aiot paneutua vielä paremmin!:)

    Inspiraatiota kovasti kirjoittamiseen & aurinkoa kevääseen!

    VastaaPoista
  4. Voi ette edes tiedä, miten iloiseksi tulin kun teidän kommentteja luin <3 Kiitos jokaiselle, että käytitte hetken ajastanne noiden kirjoittamiseen, ne toivat hymyn päivään, jolloin hymyt olivat kovin vähissä <3

    Anonyymi#1: minä oon päättänyt, että minä en lupaa enää mitään mihinkään tarinaan liittyvää, sillä vaikuttaa siltä, että joka ainoa kerta, kun lupauksen teen syöksyn johonkin sellaiseen tilaan, jossa menetän kykyni kirjoittaa täyttääkseni sen lupauksen. Vähän samoista syistä en vielä julkaise uutta lpvj jatkoa, vaikka sitä koneella on, sillä se tuntuisi lupaukselta, että nyt tää sitten jatkuu enkä halua enää aiheuttaa pettymyksiä. Mulla on muutenkin päässä aina vähän väliä useampiakin tarinoita yhtä aikaa, joten sen puoleen uuden tarinan ei pitäisi vähentää lpvj:n mahdollisuuksia tulla valmiiksi. ehkä päin vastoin jonkin muun kirjoittaminen avaa kirjoituslukkoja.

    Teille jokaiselle monta hyvää toivotusta ja toivotaan, että tarinatägi saa pian sitä täydennystä :)

    VastaaPoista